Dynasty tietopalvelu
Ulvilan kaupunki RSS Haku

RSS-linkki

Kokousasiat:
https://paatos.ulvila.fi:443/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetingitems&show=30

Kokoukset:
https://paatos.ulvila.fi:443/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetingitems&show=30?page=rss/meetings&show=30

Kaupunginhallitus
Esityslista 15.12.2025/Asianro 13


Kokousasian teksti

 

Työnantajan edustajien nimeäminen yhteistyötoimikuntaan toimikaudeksi 2026–2027

 

Kaupunginhallitus 15.12.2025    

325/00.00.01/2025  

 

 

Valmistelija Henkilöstösuunnittelija Noora Aaltonen, puh. 040 711 0540

 

 

Ulvilan kaupungin yhteistoiminta järjestetään työnantajan ja henkilöstön välisestä yhteistoiminnasta kunnassa ja hyvinvointialueella annetun lain (449/2007) sekä työsuojelun valvonnasta ja työpaikan työsuojelutoiminnasta annetun lain (44/2006) mukaan. ​​​​​​​​

 

Kaupunginhallitus on hyväksynyt vuonna 2013 yhteistoimintasopimuksen, jossa määritellään yhteistyötoimikunnan kokoonpanosta ja toimikaudesta. Kaupungin yhteistyötoimikunta koostuu työnantajan ja henkilöstön edustajista, jotka hoitavat myös työsuojelutoimikunnan tehtävät.

 

Ulvilan kaupungin yhteistyötoimikuntaan kuuluu kahdeksan jäsentä, joista kolme edus­taa työnantajaa ja viisi henkilöstöä. Työntekijöiden edustajina on yksi pääluottamusedustaja kustakin henkilöstöjärjestöstä (Jhl ry, Juko ry ja Juko ry/Ktn) ja työsuojeluvaltuutetut. Työnantajan edustajat va­lit­see kaupunginhallitus kahdeksi vuodeksi. Kullekin edustajalle ni­me­tään henkilökohtainen varajäsen.

 

 

Esittelijä Kaupunginjohtaja Löfbacka Mikko

 

 

Päätösehdotus

Kaupunginhallitus nimeää yhteistyötoimikuntaan työnantajan edustajat toimikaudeksi 2026–2027 seuraavasti:

  • varsinainen jäsen, kaupunginjohtaja / varajäsen, talous- ja hallintojohtaja
  • varsinainen jäsen, sivistys- ja hyvinvointijohtaja /varajäsen, varhaiskasvatuspäällikkö
  • varsinainen jäsen, tekninen johtaja / varajäsen, palvelupäällikkö (ateria- ja puhtauspalvelut)

Esittelijänä toimii talous- ja hallintojohtaja ja pöytäkirjanpitäjänä toimii henkilöstösuunnittelija.

 

Päätös