Dynasty tietopalvelu Haku RSS Ulvilan kaupunki

RSS-linkki

Kokousasiat:
https://paatos.ulvila.fi:443/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetingitems&show=30

Kokoukset:
https://paatos.ulvila.fi:443/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetings&show=30

Sivistyslautakunta
Pöytäkirja 11.06.2024/Pykälä 74


 

Arvioinnin painopistealueet lukuvuonna 2024 - 2025

 

Sivistyslautakunta 11.06.2024 § 74  

199/12.00.01/2024  

 

 

Valmistelija Sivistys- ja hyvinvointijohtaja Kimmo Vepsä

 Varhaiskasvatuspäällikkö Maiju Oksanen

 

 

Kuntakohtaisen opetussuunnitelman mukaan sivistyslautakunta valitsee lukuvuosittain arvioinnin painopistealueet. Opetuksen ja kasvatuksen toimivat esittävät sivistyslautakunnalle arviointikokouksissa käytyjen keskustelujen tuloksena, että varhaiskasvatuksen ja koulutoimen painopistealueiksi lukuvuodelle 2024 – 2025 valitaan:

 

Yhteiset:

 

  1. Satakunnan onnellisimmat ja osaavimmat lapset ja nuoret
  • yhtenäinen ja turvallinen toimintakulttuuri
  • tuen uudistusten jalkauttaminen (esi- ja perusopetus)
  • tunne- ja turvataidot – koulu- ja päiväkotiviihtyvyys

 

Varhaiskasvatus:

 

  1. Positiivinen pedagogiikka: hyvän huomaaminen
  2. Toiminnallisen tasa-arvon ja yhdenvertaisuussuunnitelman prosessin aloittaminen

 

 

 

Esittelijä Sivistys- ja hyvinvointijohtaja Vepsä Kimmo

 

Päätösehdotus Sivistyslautakunta päättää esittää arvioinnin painopistealueiksi selostusosan mukaisesti lukuvuodelle 2024 - 2025:

Yhteiset:

1. Satakunnan onnellisimmat ja osaavimmat lapset ja nuoret                                
• yhtenäinen ja turvallinen toimintakulttuuri
• tuen uudistusten jalkauttaminen (esi- ja perusopetus)
• tunne- ja turvataidot - koulu- ja päiväkotiviihtyvyys

Varhaiskasvatus:

1. Positiivinen pedagogiikka: hyvän huomaaminen
2.Toiminnallisen tasa-arvon ja yhdenvertaisuussuunnitelman    prosessin aloittaminen

 

Päätös Sivistys- ja hyvinvointijohtaja muutti päätösehdotustaan seuraavasti:

Sivistyslautakunta päättää esittää arvioinnin painopistealueiksi lukuvuodelle 2024 - 2025:

Yhteiset:

1. Satakunnan onnellisimmat ja osaavimmat lapset ja nuoret                                
• yhtenäinen ja turvallinen toimintakulttuuri
• tuen uudistusten jalkauttaminen (esi- ja perusopetus, lukio)
• tunne- ja turvataidot - koulu- ja päiväkotiviihtyvyys

Varhaiskasvatus:

1. Positiivinen pedagogiikka: hyvän huomaaminen
2.Toiminnallisen tasa-arvon ja yhdenvertaisuussuunnitelman    prosessin jatkaminen

Muutettu päätösehdotus hyväksyttiin yksimielisesti.