RSS-linkki
Kokousasiat:https://paatos.ulvila.fi:443/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetingitems&show=30
Kokoukset:
https://paatos.ulvila.fi:443/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetings&show=30
Sivistyslautakunta
Pöytäkirja 11.06.2024/Pykälä 74
Edellinen asia | Seuraava asia | Muutoksenhakuohje Kokousasia PDF-muodossa |
Arvioinnin painopistealueet lukuvuonna 2024 - 2025
Sivistyslautakunta 11.06.2024 § 74
199/12.00.01/2024
Valmistelija Sivistys- ja hyvinvointijohtaja Kimmo Vepsä
Varhaiskasvatuspäällikkö Maiju Oksanen
Kuntakohtaisen opetussuunnitelman mukaan sivistyslautakunta valitsee lukuvuosittain arvioinnin painopistealueet. Opetuksen ja kasvatuksen toimivat esittävät sivistyslautakunnalle arviointikokouksissa käytyjen keskustelujen tuloksena, että varhaiskasvatuksen ja koulutoimen painopistealueiksi lukuvuodelle 2024 – 2025 valitaan:
Yhteiset:
- Satakunnan onnellisimmat ja osaavimmat lapset ja nuoret
- yhtenäinen ja turvallinen toimintakulttuuri
- tuen uudistusten jalkauttaminen (esi- ja perusopetus)
- tunne- ja turvataidot – koulu- ja päiväkotiviihtyvyys
Varhaiskasvatus:
- Positiivinen pedagogiikka: hyvän huomaaminen
- Toiminnallisen tasa-arvon ja yhdenvertaisuussuunnitelman prosessin aloittaminen
Esittelijä Sivistys- ja hyvinvointijohtaja Vepsä Kimmo
Päätösehdotus Sivistyslautakunta päättää esittää arvioinnin painopistealueiksi selostusosan mukaisesti lukuvuodelle 2024 - 2025:
Yhteiset:
1. Satakunnan onnellisimmat ja osaavimmat lapset ja nuoret
• yhtenäinen ja turvallinen toimintakulttuuri
• tuen uudistusten jalkauttaminen (esi- ja perusopetus)
• tunne- ja turvataidot - koulu- ja päiväkotiviihtyvyys
Varhaiskasvatus:
1. Positiivinen pedagogiikka: hyvän huomaaminen
2.Toiminnallisen tasa-arvon ja yhdenvertaisuussuunnitelman prosessin aloittaminen
Päätös Sivistys- ja hyvinvointijohtaja muutti päätösehdotustaan seuraavasti:
Sivistyslautakunta päättää esittää arvioinnin painopistealueiksi lukuvuodelle 2024 - 2025:
Yhteiset:
1. Satakunnan onnellisimmat ja osaavimmat lapset ja nuoret
• yhtenäinen ja turvallinen toimintakulttuuri
• tuen uudistusten jalkauttaminen (esi- ja perusopetus, lukio)
• tunne- ja turvataidot - koulu- ja päiväkotiviihtyvyys
Varhaiskasvatus:
1. Positiivinen pedagogiikka: hyvän huomaaminen
2.Toiminnallisen tasa-arvon ja yhdenvertaisuussuunnitelman prosessin jatkaminen
Muutettu päätösehdotus hyväksyttiin yksimielisesti.
Edellinen asia | Seuraava asia | Muutoksenhakuohje Kokousasia PDF-muodossa |